Monday, June 24, 2013

Snap Press

Abgesehen von meiner Nähmaschine gibt es eine Maschine ohne die ich nicht mehr leben kann: Meine SNAP PRESS (oder auch Kam Press genannt). Die Snaps gibt es in allen Farben des Regenbogens.

Apart from my sewing machine there is one item that I can't live without: my SNAP PRESS. And it comes with heaps of different colored snaps.


Hier einige Einsatzmöglichkeiten:

Here are a few things you can make with it:

Kleine Beutel verschließen

An easy way to close bags


Schnullerketten

Dummy savers


IKEA-Bettwäsche verschließen (nervt es euch nicht auch, wenn die halbe Bettdecke morgens raushängt?)

An easy way to close IKEA- duvet covers (don't you hate it when half the duvet is hanging out of the cover in the morning?)



Lätzchen

Bibs


Kleider, Hosen & Röcke (nie wieder Knopflöcher nähen, yeah!!!)

Dresses, pants & skirts (no more button holes, yeah!!!)


Die Möglichkeiten sind GRENZENLOS!!!!!!! Ich möchte meine Snap Press nicht missen wollen!!!!

The possibilities are ENDLESS!!!!!!! I wouldn't want to miss my snap press!!!!

No comments:

Post a Comment

You may also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...