Wednesday, June 5, 2013

Tasche für Malzubehör / Painting Stuff bag

Ich habe doch letztens eine Tasche für mein ganzes Nähzubehör genäht. Da ich auch gerne male (wenn auch nicht so gerne wie nähen ;-), habe ich gleich noch eine Tasche für meinen ganzen Malkram genäht.

Remember the Sewing Stuff Bag I made the other day? I like painting as well (although by far not as much as sewing ;-). So I decided to make a little bag for all my painting essentials as well.


Die Tasche für mein Malzeug finde ich ehrlich gesagt viel hübscher als die für mein Nähzeug...vielleicht  regt mich das ja an, öfter mal den Pinsel in die Hand zu nehmen ;-)

I like this bag actually way better then the Sewing Stuff Bag! Maybe I'll pick up the brush more often now ;-)

No comments:

Post a Comment

You may also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...